Office na vašich zařízeních - mějte vždycky nejnovější verze známých aplikací Office bez ohledu na to, jaké zařízení používáte – počítač PC nebo Mac, tablet nebo telefon.
Zjednodušte si spolupráci s kolegy - ukládejte, synchronizujte a sdílejte soubory online, aby byly neustále aktuální. Dokumenty navíc můžete v reálném čase upravovat společně s jinými uživateli.
Snadné nastavení a správa - díky podrobným pokynům, vám nastavení uživatelů nebude dělat žádné potíže a všechny služby budete moct začít rychle používat. Microsoft 365 se o informační technologie postará za vás.
Microsoft 365 Business Standard zahrnuje:
- Sada Office - obsahuje nejnovější aplikace Office pro PC a Mac - Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher (Jenom klientská aplikace a/nebo funkce pro počítače s Windows. Nejde používat na jiných zařízeních.), SharePoint, OneDrive pro firmy, Skype pro firmy, Access.
- Office na počítačích, tabletech a telefonech - vychutnejte si práci s plnými verzemi nainstalovaných aplikací Office na počítačích PC, Mac, tabletech se systémem Windows nebo Android, tabletech iPad a většině mobilních zařízení. Každý uživatel si může nainstalovat Office na 5 počítačů PC nebo Mac, 5 tabletů (Windows, iPad a Android) a 5 telefonů.
Online služby:
- E-mail a kalendáře - používejte prvotřídní e-mailové služby ve známém prostředí Outlooku s mnoha funkcemi na svém stolním počítači nebo přes webový prohlížeč. Získejte 50GB poštovní schránku pro každého uživatele a posílejte přílohy až do velikosti 150 MB.
- Ukládání a sdílení souborů - OneDrive pro firmy poskytuje každému uživateli 1 TB osobního cloudového úložiště, ke kterému se dostane odkudkoliv a které může synchronizovat s počítačem PC nebo Mac, aby s ním mohl pracovat offline. Můžete jednoduše sdílet dokumenty s ostatními uživateli ve svojí organizaci i mimo ni a určovat, kdo může jednotlivé soubory prohlížet a upravovat.
- Online konference - Pořádejte online schůzky se zvukem a videem s možností jednoduchého sdílení obrazovky a HD videokonferencí.
- Zasílání rychlých zpráv a spojení se Skypem - Spojte se s dalšími uživateli Skypu a Skypu pro firmy pomocí rychlých zpráv, hlasových hovorů a videohovorů a informujte je o svojí dostupnosti prostřednictvím online stavu. Sdílejte s uživateli Skypu informace o stavu, rychlé zprávy a hlasové hovory.
- Chatovací pracovní prostor - Spojte svůj tým v pracovním prostoru Microsoft Teams pro Microsoft 365, kde najdete pohromadě chat, obsah, osoby i nástroje, takže budete mít okamžitý přístup ke všemu, co potřebujete.
- Podniková sociální síť - Software pro spolupráci Yammer a podnikové aplikace umožňují zaměstnancům, aby se spojili s těmi správnými lidmi, sdíleli informace mezi týmy a organizovali projekty tak, aby probíhaly lépe a rychleji.
- Intranet a týmové weby - Vytvářejte a upravujte wordové, onenotové, powerpointové a excelové dokumenty v prohlížeči.
- Správa práce - V Planneru můžou vaše týmy jednoduše vytvářet nové plány, uspořádávat a přiřazovat úkoly, sdílet soubory, chatovat o pracovních záležitostech a získávat aktuální informace o průběhu prací.
- Online plánování - Microsoft Bookings poskytuje pohodlné a flexibilní online možnosti, které usnadňují zákazníkům plánování schůzek s vaší firmou.
- Profesionální digitální nástroje určené k vyprávění příběhů - Sway je nová aplikace Microsoft 365, ve které můžete jednoduše vytvářet působivé interaktivní webové sestavy, prezentace, bulletiny, školení a další materiály, a to přímo na svém telefonu, tabletu nebo v prohlížeči. Swaye se snadno sdílejí a vypadají skvěle na každé obrazovce.
- Hledání a zjišťování - Buďte v obraze. Vyhledávání a objevování obsahu v Microsoft 365 můžete provádět na základě individuálních přehledů. Office Delve je první prostředí, které využívá technologii Office Graph – kolekci analyzovaných signálů a postřehů odvozených z chování určitého uživatele a jeho vztahu k obsahu, tématům a kontaktům.
Součástí všech plánů Microsoft 365 pro firmy je:
- Spolehlivost - se smlouvou o úrovni služeb se zaručenou 99,9% dostupností a finanční zárukou můžete být klidní, protože máte jistotu, že služby jsou dostupné.
- Zabezpečení - špičkové bezpečnostní postupy s pěti úrovněmi zabezpečení a preventivním monitorováním uchovávají data zákazníků v bezpečí.
- Ochrana osobních údajů - Vaše data patří vám. My je uchováváme v bezpečí a chráníme vaše soukromí.
- Správa - nasaďte a spravujte Microsoft 365 ve svojí společnosti – a nemusíte být expert na IT. Uživatele můžete přidávat a odebírat v řádu minut.
- Aktualizace - nemusíte platit za upgrady verzí – aktualizace jsou součástí předplatného. Zákazníkům Microsoft 365 se pravidelně posílají nové funkce.
- Integrace služby Active Directory - spravujte přihlašovací údaje a oprávnění uživatelů. Využijte jednotné přihlašování a synchronizaci se službou Active Directory.
- Podpora - když potřebujete pomoct s nastavením a rychlými opravami, podpora Microsoftu poskytuje telefonické a online odpovědi, zdroje s postupy a kontakt s ostatními zákazníky Microsoft 365.
Jak aktivovat Microsoft 365 Business Standard OLP?
Poté co objednáte službu O365 v rámci MS Open Licence smlouvy, Microsoft automaticky odešle aktivační e-mail osobě, která je uvedena v dohodě o programu Volume Licensing jako online administrátor. Tento e-mail obsahuje odkaz na stránku, kde je možné online službu aktivovat. Pro přihlášení k aktivačnímu portálu je zapotřebí mít zaregistrovaný tzv. "Účet organizace/Organizational account". V případě, že ještě nemáte založený Účet organizace, postupujte podle instrukcí a založte si ho. V případě, že Účet organizace již máte, přihlaste se tímto účtem.