Zákaznická linka 222 360 250 (Po - Pá: 8 - 17.00 hod.)

Microsoft 365 Business Basic

Nejvhodnější pro podniky, které potřebují firemní e-mail a další firemní služby. Aplikace Office nejsou součástí.  Více informací...
Výrobce: Microsoft
1 388 Kč bez DPH

Pracujte kdekoliv - pracujte na různých zařízeních a vytvářejte, upravujte a sdílejte wordové, powerpointové, excelové a onenotové soubory online. Kdykoli a kdekoli.

Zjednodušte si spolupráci s kolegy - ukládejte, synchronizujte a sdílejte soubory online, aby byly neustále aktuální. Dokumenty navíc můžete v reálném čase upravovat společně s jinými uživateli.

Snadné nastavení a správa - díky podrobným pokynům, vám nastavení uživatelů nebude dělat žádné potíže a všechny služby budete moct začít rychle používat. Microsoft 365 se o informační technologie postará za vás.

Online služby:

  • E-mail a kalendáře - používejte prvotřídní e-mailové služby ve známém prostředí Outlooku s mnoha funkcemi na svém stolním počítači nebo přes webový prohlížeč. Získejte 50GB poštovní schránku pro každého uživatele a posílejte přílohy až do velikosti 150 MB.
  • Ukládání a sdílení souborů - OneDrive pro firmy poskytuje každému uživateli 1 TB osobního cloudového úložiště, ke kterému se dostane odkudkoliv a které může synchronizovat s počítačem PC nebo Mac, aby s ním mohl pracovat offline. Můžete jednoduše sdílet dokumenty s ostatními uživateli ve svojí organizaci i mimo ni a určovat, kdo může jednotlivé soubory prohlížet a upravovat.
  • Online konference - Pořádejte online schůzky se zvukem a videem s možností jednoduchého sdílení obrazovky a HD videokonferencí.
  • Zasílání rychlých zpráv a spojení se Skypem - Spojte se s dalšími uživateli Skypu a Skypu pro firmy pomocí rychlých zpráv, hlasových hovorů a videohovorů a informujte je o svojí dostupnosti prostřednictvím online stavu. Sdílejte s uživateli Skypu informace o stavu, rychlé zprávy a hlasové hovory.
  • Chatovací pracovní prostor - Spojte svůj tým v pracovním prostoru Microsoft Teams pro Microsoft 365, kde najdete pohromadě chat, obsah, osoby i nástroje, takže budete mít okamžitý přístup ke všemu, co potřebujete.
  • Podniková sociální síť - Software pro spolupráci Yammer a podnikové aplikace umožňují zaměstnancům, aby se spojili s těmi správnými lidmi, sdíleli informace mezi týmy a organizovali projekty tak, aby probíhaly lépe a rychleji.
  • Týmové weby - Umožněte uživatelům snadno používat a sdílet dokumenty v základním 1TB úložišti a nabídněte každému z nich dalších 500 MB úložného prostoru.
  • Office Online - vytvářejte a upravujte wordové, onenotové, powerpointové a excelové dokumenty v prohlížeči.
  • Řízení práce - V Planneru můžou vaše týmy jednoduše vytvářet nové plány, uspořádávat a přiřazovat úkoly, sdílet soubory, chatovat o pracovních záležitostech a získávat aktuální informace o průběhu prací.
  • Profesionální digitální nástroje určené k vyprávění příběhů - Sway je nová aplikace Microsoft 365, ve které můžete jednoduše vytvářet působivé interaktivní webové sestavy, prezentace, bulletiny, školení a další materiály, a to přímo na svém telefonu, tabletu nebo v prohlížeči. Swaye se snadno sdílejí a vypadají skvěle na každé obrazovce.
  • Hledání a zjišťování - Buďte v obraze. Vyhledávání a objevování obsahu v Microsoft 365 můžete provádět na základě individuálních přehledů. Office Delve je první prostředí, které využívá technologii Office Graph – kolekci analyzovaných signálů a postřehů odvozených z chování určitého uživatele a jeho vztahu k obsahu, tématům a kontaktům.

Součástí všech plánů Microsoft 365 pro firmy je:

  • Spolehlivost - se smlouvou o úrovni služeb se zaručenou 99,9% dostupností a finanční zárukou můžete být klidní, protože máte jistotu, že služby jsou dostupné.
  • Zabezpečení - špičkové bezpečnostní postupy s pěti úrovněmi zabezpečení a preventivním monitorováním uchovávají data zákazníků v bezpečí.
  • Ochrana osobních údajů - Vaše data patří vám. My je uchováváme v bezpečí a chráníme vaše soukromí.
  • Správa - nasaďte a spravujte Microsoft 365 ve svojí společnosti – a nemusíte být expert na IT. Uživatele můžete přidávat a odebírat v řádu minut.
  • Aktualizace - nemusíte platit za upgrady verzí – aktualizace jsou součástí předplatného. Zákazníkům Microsoft 365 se pravidelně posílají nové funkce.
  • Integrace služby Active Directory - spravujte přihlašovací údaje a oprávnění uživatelů. Využijte jednotné přihlašování a synchronizaci se službou Active Directory.
  • Podpora - když potřebujete pomoct s nastavením a rychlými opravami, podpora Microsoftu poskytuje telefonické a online odpovědi, zdroje s postupy a kontakt s ostatními zákazníky Microsoft 365.

Jak aktivovat Microsoft 365 Business Basic OLP?

Poté co objednáte službu O365 v rámci MS Open Licence smlouvy, Microsoft automaticky odešle aktivační e-mail osobě, která je uvedena v dohodě o programu Volume Licensing jako online administrátor. Tento e-mail obsahuje odkaz na stránku, kde je možné online službu aktivovat. Pro přihlášení k aktivačnímu portálu je zapotřebí mít zaregistrovaný tzv. "Účet organizace/Organizational account". V případě, že ještě nemáte založený Účet organizace, postupujte podle instrukcí a založte si ho. V případě, že Účet organizace již máte, přihlaste se tímto účtem.

Technické údaje
Výrobce Microsoft

Dosažená ocenění

jsme ESET Platinum Partner jsme Avira Platinum Partner jsme Kaspersky Gold Partner jsme AVG Gold Partner jsme ESET Partner Centrum jsme SOPHOS  Partner jsme ESET Top Partner jsme Kerio Prefered Partner jsme BitDefender Gold Partner jsme GFI Silver Partner jsme ESET Security Partner jsme Norton Silver Partner Microsoft AEP acronis Microsoft Partner Microsoft SBS Citrix Adobe Partner